دست نوشته های دانشجوی زندگی

خاطرات و نمونه سوالات استخدامی و پروژه

دست نوشته های دانشجوی زندگی

خاطرات و نمونه سوالات استخدامی و پروژه

بوی زندگی

سلام

دیروز 28 اذر سه شنبه روز خوبی بود، کارامو انجام دادم اتاقمو تمیز کردم تا حدی به کارایی که قرار بود دیروز انجام بدم رو انجام دادم. 

من که اتاقمو تمیز کردم باعث شدم بقیه هم خونه رو تمیز و مرتب کنن انگار تمیز کردن خونه بخت خونه رو باز کرد  خیلی وقته مهمون نداشتیم

یهوو بابا بزرگم اومد بعد چن ساعت خاله ام اینا اومدن شام بعدش همسایه مون اومدن .اصلا مهمون خیلی خوبه احساس کردم زندگی در جریانه 

چیه اخه همش همه تو خونه کسی نمیره خونه کسی واقعا خوشحال شدم و از این به بعد هم زندگی خواهم کرد . 


چقد خوبه گاهی از این زندگی های حالت رباتی دربیایم و به فامیل و اشنا سر بزنیم مهمونی بریم.


نظرات 1 + ارسال نظر
Baran چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت 12:21 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام بر شما
دقیقاااا..."چه خوبه گاهی ازاین زندگی های حالت رباتی...."

خدارو شکر بابت داشتن چنین عزیزانی...الهی شکر

+یلداتونم مبارک...

سلام

یلدای شمام مبارک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.