دست نوشته های دانشجوی زندگی

خاطرات و نمونه سوالات استخدامی و پروژه

دست نوشته های دانشجوی زندگی

خاطرات و نمونه سوالات استخدامی و پروژه

اگه بگن چند روز زنده ای فقط؟ یا عزیزت چن روز زنده اس

مرگ

 

کتاب لحظه های حقیقی باربارارو میخوندم گفته بود که اگه بدونیم چن روز بعد یا یه مدت بعد میمیریم چجوری زندگی میکنیم؟ منم بفکر رفتم واقعا چجوری زندگی میکنم؟ ما همش داریم از این واقعیت که یه روزی میمیریم فرار میکنیم و یه لحظه که فکر کنیم قراره بمیریم منظم به ذهنمون میاد که چیکارا میخوایم انجام بدیم اگه خدا فرصت دوباره بده

واقعا در مورد عزیزانمونم همینه ممکنه به عزیزانمون توجه نکنیم ولی تا خطر مرگش رو میبینیم بهش توجه میکنیم اونم چی موقت بعد اینکه خوب شد دوباره اوضاع همون قبل میشه.مثلا من یه بابابزرگ دارم زیاد قصه میگه و حرف میزنه یه قصه رو بارها میگه همه ازش خسته میشن و غر میزنن که وای چقد حرف میزنه خسته مون کردو... امروز عمل شد قبل عمل میگفتم کاش خدا دوباره فرصت بده برم قصه هاشو گوش کنم ه حرفاش گوش کنم.

چی میشه قبل اینکه چیزیو از دس بدیم قدرشو بدونیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.