دست نوشته های دانشجوی زندگی

خاطرات و نمونه سوالات استخدامی و پروژه

دست نوشته های دانشجوی زندگی

خاطرات و نمونه سوالات استخدامی و پروژه

درس زندگی نقدو بچسب نسیه رو ول کن

نقد و بچسب نسیه رو ول کن


واقعا دارم بزرگتر شدن و پخته شدن خودمو میبینم وای چقد خوبه آدم نکته های زندگیو یاد بگیره، اولا وقتی از یکی خوشم می اومد یا احساس میکردم ازم خوشش میاد هی امیدوار میشدم که بگه ، ولی حالا یاد گرفتم که به این احساس ها توجه نکنم کسی که واقعا میاد جلو رو درنظر بگیرم اینجوری حساس هم نمیشم و راحت زندگی میکنم بعضی وقتا اونی که هست و یه قدم برداشته رو نمی بینیم و امید می بندیم به احتمالات و ابهام هایی که احساس میکنیم یه بنده خدایی ازمون خوشش میاد  یا بخاطر یه سری رفتاراش قضاوت کردیم ولی الان میگم تا وقتی یکی روک نگفته قضاوت نکنیم.کسی که بخواد واقعا میادو میگه حالا من اخلاقم اینه و این درسی که خودم یاد گرفتم شاید به درد من و شخصیت هایی که مثل من هستن بخوره.

ولی خیلی اروممم راحت شدم.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.